GYIK
GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK - Általános
- Mikor kapom meg a csomagomat?
Ez függ attól is, hogy milyen szállítási módot választ. A feladástól számítva a GLS másnap kézbesíti a csomagot, a Foxpost 2-4 munkanapot is igénybe vehet.
A csomag feladásáról minden esetben email értesítést küldünk, GLS esetén ez azt jelenti, hogy a csomag másnap kiszállításra kerül, Foxpost szállítás esetén pedig innen számítva 2-4 munkanap.
A termékeknél fel van tüntetve a raktárkészlet információ után zárójelben a szállítási idő.
Belföldi raktárkészletünkről 1-2 munkanapos szállítást biztosítunk, általában délelőtt 10:00 előtt leadott GLS rendelés esetén
másnap a kézbesítik a csomagot.
Külső raktár (3-6 munkanap)-os szállítás esetén általában már a 4. - 5. munkanapon kézbesítik a csomagot, de bármilyen fennakadás miatt a 6 a maximum ebbe biztosan belefér! Ezek külföldi raktárkészletünkről érkeznek, ezért tart több időbe a szállítás.
- Mikor kapom meg a számlát?
A számlát E-Számla formájában küldjük a csomag átvétele után a rendelésnél megadott email címre.
- Hibás alkatrész esetén van garancia?
Természetesen igen. Amennyiben bármilyen panasza-gondja van vegye fel velünk a kapcsolatot a Kapcsolat menüpontban.
Kérjük minden alkatrész rendelésekor győződjön meg róla, hogy biztosan azt a terméket rendeli amire szüksége van.
A termékeinknél fel vannak tüntetve a méretek, típusok. Lehetséges, hogy nem látja az Ön gépe típusát a leírásban, de mégis megfelel az Ön emelőjéhez a termék, erről győződjön meg a méretek alapján.
Ha valamiben mégsem biztos, keressen fel minket a Kapcsolat menüpontban.